هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

nirvana1.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر واقع شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی 900 متری می باشد و 3 اسکله اختصاصی نیز دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود ۴۳ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا نیز ۳۰ کیلومتر می باشد.این هتل با امکانات و مناظر زیبایی که دارد، مورد استقبال مسافران و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

nirvana2.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار شیک و به روزمی باشد که همه آنها دارای امکاناتی همچون مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریا و...می باشند. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز بوده و سرسره های مهیج و رنگارنگی دارد که نظر همگان را به خود جلب کرده است.این هتل دارای رستوران های رو باز در کنار استخر و نیز سربسته می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده نموده و لحظات خوب و خاطره انگیزی را در آنتالیا سپری نمایند.

nirvana3.jpg

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

از جمله امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان به: رستوران، تهویه مطبوع، لباس شویی،خشکشویی، شاتل فرودگاهی، سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی، تنیس زمین بازی، غواصی، حمام بخار فنلاندی، استخر در فضای باز و بسته و...اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا با استفاده از این امکانات می توانند سفری خوب و لذت بخش را تجربه نمایند.

nirvana4.jpg

nirvana5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

silaif2.jpg

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سواحل زیبای کنیالتی آنتالیا واقع شده است.فاصله این هتل تا شهر قدیمی آنتالیا ۱۰ کیلومتر و تا مراکز خرید و نمایشگاه ماهی ها و آبزیان دریایی نیز حدود ۳ کیلومتر می باشد.ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل نیز به مقصد فرودگاه برای مسافران تور آنتالیا مهیا است.

silaif1.jpg

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای اتاق هایی با امکاناتی همچون: پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ,اینترنت, سشوار ,صندوق امانات ,گاو صندوق و...می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.همچنین این هتل ۷ رستوران و 9 تریا دارد که در آنها غذاهای بین المللی و نوشیدنی سرو می شود.

silaif5.jpg

silaif6.jpg

امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا:

از امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا می توان به:رستوران، تریا،سالن کنفرانس، مرکز اداری،استخرهای روباز متفاوت،سرسره آبی،ورزش های آبی،بازی تنیس ،تیراندازی،سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم،حمام ترکی و سونا و همچنین اجرای تفریحات زنده برای مسافران تور آنتالیا اشاره کرد.

silaif3.jpg

silaif4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.هتل لارا فالکن در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد ، دارای یک ساحل اختصاصی ، استخر و باغ می باشد که نمایی به سمت دریای مدیترانه دارند. منطقه تاریخی Kaleci آنتالیا فقط 4.8 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه آنتالیا در فاصله 16.9 کیلومتری آن است.

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

 هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند.از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

AdoraGolf1.jpg

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا،از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه ساحلی بلک قرار گرفته است.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر و تا مرکز گلف ترکیه 1 کیلومتر می باشد.این هتل دارای تعداد زیادی زمین گلف و ارائه امکانات رفاهی - تفریحی، پارک آبی با سرسره های آبی، چندین استخر و ساحل اختصاصی می باشد و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می آورد.

AdoraGolf6.jpg

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا جمعا 500 اتاق دارد که همه آنها به جز ۳۸ تای آن دارای بالکن خصوصی می باشند. هدف همه پرسنل با تجربه این هتل ،این است که سفری خوب و خاطره انگیز را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم کنند، به همین دلیل تمام کارکنان آموزش دیده هتل در فضایی شیک و لوکس آماده خدمت به مسافران آنتالیا می باشند.

AdoraGolf4.jpg

AdoraGolf3.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

از جمله امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا می توان به: رستوران (ارائه انواع غذاهای متنوع و بین المللی)، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، موسیقی، اینترنت،  آبگرم، سالن بدنسازی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکوآش، ایروبیک، اتاق بازی، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاو صندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه و... اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا با استفاده از این امکانات می توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

 AdoraGolf5.jpg

AdoraGolf2.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: